Deň bez príznakov?

03.12.2011 22:59

Dnes som zažila nádherne dynamický deň a takmer bez vážnejších príznakov. Ako je to možné?!

Toto berte tak polovážne, no dnes som asi našla alternatívny liek na HIT! Enormne sa tešiť - teda návod je nájsť si niečo, čo vás pohltí natoľko, že každý deň sa tešíte na to ako tu danú vec uskutočníte. To sa mne stalo dnes. Už od skorého rána som bola na nohách, lebo som od radosti nemohla spať, navyše som si zabudla dať antihistaminikum, ba dokonca aj DAOSIN! A vzhľadom na to, že mám obyčajne veľmi silné príznaky, aj keď beriem lieky, som očakávala, že prídu nejaké ťažkosti. No nestalo sa tak, dokonca som si dala jablčno-makový koláč od maminky, neskôr na obed mrkvu s cukinou a ryžou a zavŕšila som to ďaľšími dvoma koláčmi. Dnes do mojej zbierky povolených potravín pribúda ricotta cheese, keďže som naňho nemala žiadnu reakciu. A teraz niekoľko hodín po, ja stále plná energie a nevyhladovelosti (normálne to je naopak) píšem do tohto denníčka túto radostnú správu. Ako je možné, že som prežila deň bez dvoch antihistaminík a Daosinov? Endorfíny!!!!! (dúfam) Trošku ma svrbí telo, čo sa mi však stáva aj keď užívam lieky. Ostáva mi veriť, že sa môj stav zlepšuje. Takže kus rady pre pracientov: radujte sa!

 

MIER vám všetkým.

Späť