Tipy a triky

22.11.2011 15:04

- pite aspoň 3 litre vody denne - uľahčíte prácu pečeni

- vyhýbajte sa liekom - najmä hormonálnej antikoncepcii, antidepresívam, ibalginu, paralenu (nevratne poškodzuje pečeň) a miesto toho radšej acylpyrín (vratne poškodzuje žalúdok)

- ak treba dávajte si antihistaminiká a podľa možností DAOsin, ktorý sa mne osobne osvedčuje ako dobrý výživový doplnok (zmierňuje mi reakcie)

- pozor na krémy a kozmetiu - vymeňte šampóny a mydlá za prírodné alebo detské, podľa možností úplne vynechajte make-up

- na žalúdočné ťažkosti pomáha cintária (zemežlč), blahodarné účiny má aj zázvorový čaj

- cvičenie - zrýchľuje tep a privádza viac krvi do pečene, takže toho urobí viac, hlavne uvoľnuje endorfíny a serotonín, takže pôsobí dobre na psychiku

- nezabudnite si založiť denníček a píšte si potraviny + symptóny

- znížte kúrenie na chladnejšie teploty a hlavne používajte zvlhčovač vzduchu (stačí dať vedro z vodou pod radiátor)

- hory a les pomáhajú prečisťovaniu organizmu

- histamín má polčas rozpadu, takže čas od času si môžete dovoliť aj poriadne opečenú slaninu s vajcom a chlebom (ale nepreháňať)

- pri výbere potravín treba zvažovať nasledovnú skutočnosť - či to prešlo procesom kvasenia (fermentáciou)

 

budem postupne dopĺňať. hehej

Späť

Diskusná téma: Tipy a triky

Dátum 31.01.2020

Vložil darina

Titulok mamicka

Odpovedať

prosim vas mam hranicitu histaminovu imtoleranciu a predpisany leik sumamed poradite mi prosim vas

Dátum 31.08.2014

Vložil LilDevil

Titulok Tipy a triky

Odpovedať

Ani ja by som ho neodporucala. Mne osobne sa osvedcilo, ze ak liek (kedze mam aj zvacsenu pecen po mononukleoze v detstve) napr. Ked potrebujem byt fungujuci clovek a mam velmi bolestivy menzes, ze ani neviem stat, tak si dam len polku tabletky resp. Hot drink. Tie mi uplne inac ucinkuju. Tabletky su vacsinou robene na 70-80kg cloveka, takze aj polovicka staci.

Dátum 30.12.2019

Vložil Dr.

Titulok Re:Tipy a triky

Odpovedať

Nie nestačí. Prosím Vás nepoddavkuvavajte si lieky sami, dávky sú robené pre dospelého človeka a v závislosti od nej liek ma antipyreticke a vo väčších dávkach aj účinky proti bolesti.

Dátum 13.05.2012

Vložil Marta

Titulok Tipy a triky

Odpovedať

acylpyrín by som neodporúčala