Kolekcia receptov - moje denné menu! Alebo ako jem a radujem sa zo života!

15.01.2012 08:58

Skúsim prepísať moje denné menu, trošku po novom. V podstate ingredience, ktoré som postupne pridala do môjho života sú mandle (cca 10 denne) a orechy (asi 5 denne), figy a datle (tiež z každého asi 3 denne). Taktiež sa obľube po novom tešia ovsené vločky, ryžová kaša a banán.

!!! pitný režim: aspoň 2 l denne !!!Piť najneskôr 15 minút a najskôr 1,5 hod po jedle (dajte svojim tráviacim kyselinám vydýchnuť!), daosin (2x) zenaro (2x)

Raňajky

Ovsené vločky uvarené v pohánkovom nápoji alebo v ryžovej kaši. Pre sladkú chuť môžeme použiť ako obvykle med alebo tentokrát datle a figy, ktoré vás zásobia vlákninou. Ak si myslíte, ťe to je málo, skúste tam pridať jablko alebo hrušku, mandle a oriešky.

Desiata

Bud ďaľší kus ovocia, alebo ryžový suchár. Alebo najlepšie len vodu.

Obed

Na obed príjemná obmena karotkovej polievky. Fígeľ je v tom, že okrem mrkvy uvaríte v hrnci ešte karfiol a vo vedľajšom zemiaky a keď to všetko vychladne, spolu to rozmixujete aj s ricotta cheesomov mixéri. Korenie pridávate podľa vlastnej chuti a tolerancie. Ak máte chuť aj na chlebíky, skúste rozkúsvať nejaký suchár alebo risknite starý opražený chlieb. Samozrejme s mierou a rozumom - vy poznáte svoje telo najlepšie.

Olovrant - dezert

Ak vám stále ešte nestačilo, tak skúste si vopred pripraviť 3 banány, tie musia byť samozrejme totálne dozreté, ba až prezreté (to čo nás zaujíma je obsah škrobu, ktorá sa pri dozrievaní znižuje). Nakrájate ich na kúsky a dáte do mrazáku na asi 2 hodiny. Vyberieme a môžme zmiesať s ricotta cheesom, ale nemusíme. Rozmixujeme to a ta dá - máme banánovú zmrzlinu. Samozrejme dáme si len trošku, a vrátime späť do mrazničky. A takto si každý deň trošku odhryzneme, aby sme zažehnali prahnutie po sladkom.

Večera

Pohánka s jablkom, alebo kukuričná kaša s pšenom. Alebo ja si občas robím špaldové placky s cibuľou alebo cenakom (a ak som extrémna, tak aj naraz :D). Ak máte odšťavovač, tak méte vyhraté. 4 jablká, 2 hrušky, 1 mrkva vám razom môžu nahradiť aj olovrant, aj večeru. A prahnutie po sladkom je vyriešené náložou L-kyseliny askorbovej (pre neznalých.... vitamín C) a inými vitamínmi, ktoré nám treba určite vac než soľ.

 

Takže takto vyzerá moje denné menu, samozrejme vo viacerých obmenách. Viac ovocia, zeleniny, menej obilnín a niekedy zase naopak. V dohšadnej dobe spravím ďalšie denné menu. Samozrejme takéto denné menu sa robí, keď ste už dostatočne detoxikovaný od všetku bordelu v telu, ktorý tam nemá byť!!!Ja nie som doktor a vy poznáte svoje telo najlepšie. Takže tí, ktorí boli len pred nedávnom diagnostikovaní nech idú na seba pomaly a začnú len jablkom denne a oblininami, nič viac. A postupne pridávate.

 

Dobrú chuť a pamätajte - tešte sa zo života a z jedla!

Späť

Diskusná téma: Kolekcia receptov - moje denné menu! Alebo ako jem a radujem sa zo života!

Neboli nájdené žiadne príspevky.