Nápor na psychiku a zvládanie stresu.

22.11.2011 14:04

    Ako iste viete, stres má neblahý dopad na životy všetkých z nás. dnešná uponáhľaná doba nás tlačí neustále dopredu a tým sa priamo úmerné človek dostáva do stresových situácií.

                                                                   Takže STOP!

     Pri HIT je najdôležitejšie si uvedomiť, že nie je to len jedlo, ktoré spôsobuje pestrú škálu symptónov, ale je to aj náš vlastný postoj k okoliu a svojmu životu, životné prostredie a celkový životný štýl, čo nás ovplyvňuje. Naše telo a myseľ sú jeden celok a ako jeden celok budú fungovať, aj keď so svojím telom budeme bojovať. Pri takejto situácii (akokoľvek ezotericky a pateticky to znie) je jednoducho nevyhnutné sa naladiť pozitívne a hlavne nebojovať s chorobou. Ako povedal jeden môj známy, ty máš chorobu, nie ona teba.

    Imunita a stres sa rozhodne nemajú radi. Pri zníženej imunite  je oveľa ľahší prienik antigénov do organizmu a následné zvyšovanie  hladiny histamínu v tele. Jednoducho povedané, čím viac stresujeme, tým viac histamínu atakuje náš organizmus a tým horšie sa cítime. Takže prvý krok je byť v pohode a potom všetko ide ľahšie. :-)

    Pre lepšie zvládanie stresových situácií a najmä stresu zo samotnej choroby sa mi osvedčil vitamín B6 s horčíkom. Momentálne sa diskutuje o vit. B6 ako o kofaktore enzýmu DAO, takže je to taký malý pomocník, ktorý navyšuje pozitívne pôsobí proti stresu, úzkosti a pri depresiách. Okrem iného je dobré si zvoliť nekondičnú pohybovú aktivitu - pre mňa úžasne funguje joga. Skúsiť môžte posilku, aerobik, pilates a ak zvládate aj iné športy. Neodporúčam plávanie kvôli chlóru a iným sajrajtom, kt. sa tam môžu vyskytnúť.

   A toto je najhlavnejšie, ak idete skúsať nejakú novú potravinu, o ktorej tušíte, že ju nesmiete - nemyslite na to!! Sami na seba privolávate podvedomý stres z toho, že robíte niečo čo nesmiete a potom sa automaticky aj z neškodnej potraviny stáva nepriateľ.

   Takže nenáhlite sa,nebojte sa a  doprajte si relax za každú cenu a hlavne, neberte to tak tragicky, ľútosť je najzbytočnejšia vec, ktorú môžete robiť. :-) Čo mne pomáha (idey):

a) Ja nemám chorobu! Ja len robím to, čo je pre moje telo najlepšie.

b) Ja som jedna z vyvolených. čo má tú úžasnú šancu žiť zdravý život a nepodľahnúť tejto umelej dobe. Sme vyvolený citlivý druh, ktorý vníma skazu dnešného ľudstva. :-)

Úsmev!!!!

Späť

Diskusná téma: Nápor na psychiku a zvládanie stresu.

Dátum 03.02.2016

Vložil Mária

Titulok Hit a návaly do hlavy

Odpovedať

Dobrý deň,Hit mám dva roky.po dvoch rokoch som bola na opakovanom vyšetrení.Výsledky som mala na začiatku Diaminoox.(kvant) 5,76,
(funkcia) 5,5. A teraz kvant. 13,001
funkcia 8,5.
Ano výsledky sa zlepšili aj mnohé príznaky ustúpili,ale mám teraz viac problém zo psychikou tj.návaly do hlavy...asi pred dvoma týždňami som v káve (ktorú som v pohode tolerovala vypila kyslé mlieko) a ešte v ten deň som zjedla hov. polievku (mäso stálo dva dni v chladničke pred spracovaním) Behom hodiny som dostala asi z toho záchvat -šero pred očami, triaška,návaly do hlavy,stav na odpadnutie. Dala som si Daosin,neurol a zaspala som. Potom sa mi ulavilo.Ale od vtedy mám problémy z tými návalmi a závratmi. Máte niekto takéto isté problémy? Som na nervy napadá ma kadečo bojím sa či to nieje niečo iné....ďakujem za reakcie a rady

Dátum 02.02.2013

Vložil Fany

Titulok Resveratrol a jeho ucinky

Odpovedať

Ahojte,

u mna lekarom trvalo asi 10 rokov kym sa zistilo, ze mam HIT. V prvom rade som sa zo to vdacna, ze konecne viem ako si riadit svoj zivot aj sama a nebyt zavisla od pokusov - omylov, ktore mi uz pekne "znicili" moj organizmus. V sucasnosti som v stave, ze moje telo reaguje "alergicky" uz na kazde jedlo a neviem sa stabilizovat uz asi mesiac aj ked velmi dietujem. A tak teda hladam moznosti ako z toho zacarovaneho kruhu von. Vcera sa ku mne dostala informacia, ze resveratrol neutralizuje vylucovanie histaminu. Napadlo ma teda, ci by nevedel pomoct aj ludom trpiacim HIT. Chcela som sa preto opytat ci nahodou niekto uz nejaky takyto pripravok neskusal a nema s nim nejaku skusenost. Dakujem za akukolvek odpoved. Fany

Dátum 16.04.2012

Vložil oliver3

Titulok plavanie

Odpovedať

Trvalo lekárom dlho nez mi konečne zistili a povedali ze mam histaminovu intoleranciu.Až vyrážky po celom tele nasmerovali lek. na dg. histaminu. Začala som brať B6, daosin, kontrolujem stravu. Je mi lepšie. Stratila som však kamarátov k obedu,nestihám "za pletkami", ktoré pri obedovaní kolegovia rozoberú.Varím si doma. A začala som viac myslieť na seba, už len tým, že jedlo si musím variť a pravidelne sa stravovať. Plávanie je šport, ktorý mi rieši problémy chrbtice, relaxujem vo vode,stres odchádza. Nechcem sa tohto športu vzdať. Môže mi niekto doporučiť krém na vyrážky?
Ďakujem oliver3